-->

Billboard Ads






W sumie to jedna z tych paczek, gdzie właściwie nie musisz nic mówić, wchodzić w jakieś dywagacje czy zwracać na cokolwiek uwagę. To taka paczka do której siadasz i podziwiasz zawartość i mozna to tłumaczyć leniem, ale właściwie sami spójrzcie. Przed wami prace KlaryPL.





Dzień dobry! ^^ Henlo!

Nie było mnie tu już kilka miesięcy, w tym czasie udało mi się uzbierać kilka nowych prac, niektóre lepsze, niektóre gorsze. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie! Ja miałem nadzieję znaleźć swojego commisha, tylko zapomniałem, że powstał jakis tydzień po posłaniu tej paczki.

Kolejność oczywiście od najstarszej pracy do najnowszej.

Standardowo - pozdrowienia dla Albericha i OttonandPooky! I mnie! Ok, wcale, ze nie. Właściwie to czemu Mere się tym nie bawi? Urlop mu się skończył! :v







Pierwszą pracą jest commission na okładkę jednego opowiadania. Praca stosunkowo prosta, ale nadal uważam, że wygląda całkiem okay.

Aż mi się przypomniały nocne lektury, gdy szykowałem się do pisania licencjatu.








Praca konkursowa! Trzeba było przedstawić swoją wizję 5 generacji kuców. Jako, że Fluttershy jest moją ulubioną postacią, postanowiłam ją odrobinę przemienić :D

No patrz! Moja też! Choć Krysia wciąż się zbliża w tym rankingu. Czemu nikt nie robi wybrażeń Krysi w G5! :v







Coś z mojego digitalowego szkicownika. Chciałam wypróbować moje umiejętności, by stworzyć dwa różniące się portrety. To było jeszcze za czasów ogromnych pyszczków x3 Choć nadal rysuję je całkiem spore, to teraz się powstrzymuję przed robieniem krokodylów. I nawet ci wychodzi, co widać zwłaszcza u klaczy.

Do końca życia zapamiętam, jak latałam po szkole i wszystkich pytałam, która postać bardziej im się podoba :'D Głosy były podzielone.

Optuje za drugą, bo wygląda jak ja.







Rysunek pragnę zadedykować Elizie! Godziny ciężkiej pracy...

To jest śliczna kompozycja! Idealne parametry w moim odczuciu.







Ach Kideł Kideł... Raz poszłam w swoim życiu na ponymeet i zaoferowałam commission na aukcję charytatywną. Tym oto sposobem powstał ten rysunek!

No i Kideł prosił o zmniejszenie pyszczka... Możliwe, że za pierwszym razem odrobinę przesadziłam ^^'

Aj tam, Kideł po prostu lubi marudzić i za to wszyscy go kochają (powiedzmy). Patrzysz tu na cienie i ułożenie swetra i widzisz czemu to jest zajedwabiste.







Collab ze znajomą z DeviantArta, ja robiłam szkic, ona kolorowała i wycieniowała, a później narysowałam tło i dodałam dodatkowe efekty ^^ Jestem całkiem zadowolona z końcowego efektu! Szczególnie, że nie musiałam rysować jego wszystkich kończyn x3

I like this Cord, it's a really nice Cord.







Tutaj robię mały skok, omijając kilka moich prac. Ta praca była niezwykle ciekawa w tworzeniu, głównie z powodu mojego małego triku na perspektywę... Niezawodny Blender! >:D Trochę legalnego oszustwa nigdy nikomu nie zaszkodziło.

A pytałaś kucyka o pozwolenie na uwiecznianie jej podczas kąpieli? To może się skończyć w sądzie!







Ten sam kuc, co wyżej, Commissiony, wszędzie commissiony!

Z czasem sama siebie zaskakuję szybkością mojej pracy, ten rysunek skończyłam w tym samym dniu, w którym zaczęłam.

O kurła :o







To był dzień, w którym dowiedziałam się, że jest koniec strajku nauczycieli... Dobrze, że to nie była klasa maturalna...

Teraz to jest "Ten moment, gdy widzisz, ze niedługo wracasz do szkoły" :3







Mały prezent dla mojego dobrego przyjaciela ^v^ Chciałam mu poprawić humor, a rysunki zawsze potrafią zdziałać cuda!

Dokładnie! Wiem po sobie! Jestem arcikiem zachwycony przez 5 minut, a potem znowu mam doła.






Dokładnie tak, Fluttershy!



Artysta siada, przegląda DeviantArta i myśli sobie: "Kurcze! Chcę zrobić coś porządnego, coś lepszego, niż zwykle!"... No i tak to się skończyło. Jak skończyłam, to byłam zaskoczona, że tak umiem x3

Życie jest full of zasadzkas!







Eksperymentowanie brushami, mocna inspiracja obrazami Holivi. Koniec końców uznałam, że powinnam iść w inną stronę z moimi rysunkami.

Ale i tak jest to bardzo ładna praca. Mówiłem ci już kiedyś, ze uwielbiam emocje na pyszczkach kucyków, które rysujesz?







Ludź się wkradł! I hej! Znowu ten sam kuc, co był wcześniej w wannie! Stali klienci są najlepsi ^^

Bo płacą stale i masz dzięki temu pieniądze na pizzę! Tak, potwierdzam.







Zostałam namówiona przez mojego przyjaciela i ludzi oglądających moje prace, bym wstawiała częściej... Dlatego też możecie nacieszyć się moimi szkicami! Jest to również wielki powrót Jordana - mojego kochanego narkomana ^^ ...don't do drugs, kids.

All say YAY!







Jeśli ktoś jest zainteresowany jego historią, to polecam oglądać moje prace na DeviantArcie c; Będzie tego zdecydowanie więcej! All say YAY again!

A co do samego rysunku... Wszystkim się podoba ten środkowy x3 Sama jestem z niego niebywale dumna!

Ciekawe dlaczego... Sam go uwielbiam xD







A paczkę pragnę zakończyć tym oto krótkim komiksem! Więcej rodzi pytań niż odpowiedzi, ale jeśli wszystko pójdzie dobrze, to z czasem wyjdzie więcej informacji. Mam wielkie plany...

Plany lubią się kopać, ale trzymam kopytka i służę pomocą.



No i tym sposobem dotarliśmy do samego końca! Trochę prac się uzbierało, nie chciałam jednak zupełnie wszystkich wstawiać. Jeśli ktoś jest zainteresowany, to zapraszam na mój profil:







Polecam serdecznie!



Dziękuję bardzo za uwagę i poświęcony czas! ^^

Dzięki za nadesłaną paczkę! Oby niedługo zagościła u nas kolejna :3