-->

Billboard Ads











[Violence] [Adventure] [Dark] [Shipping]




Autor: Cahan




Opis: Akcja dzieje się 6000 lat przed fabułą serialu, nie w Equestrii, a w Królestwach Nocy, Słońca i Zmian (fikcyjnych państwach graniczących z tą krainą), w czasach wojen, zaraz i dworskich intryg. Historia ta opowiada o przygodach Night Shadow, pozbawionej praw do korony królewny, która pragnie na przekór wszystkiemu zdobyć tron. Niestety w życiu nic nie jest takie proste, dlatego by uzyskać swój cel, Nighty będzie musiała nauczyć się wielu rzeczy, a co ważniejsze przeżyć. Czy uda jej się i osiągnie swój cel, nie zapomniawszy, iż w życiu istnieją takie wspaniałe rzeczy ja przyjaźń i miłość?





Od autorki: Choć rozdział VIII dzieje się 5 lat po wydarzeniach z rozdziału VII, to nie znaczy, że te lata zostaną pominięte i zapomniane. Nie pojawią się one jednak w "Cieniu Nocy", tylko jako seria one-shotów. Ukażą się zaś dopiero po ukończeniu całych "Wojen Świtu i Zmierzchu", które mają być trylogią.





Witam!


Chciałam powiedzieć, że po dwóch latach przerwy wróciłam do pracy nad Cieniem Nocy. Rzut oka na tekst sprawił, że podjęłam decyzję o remasterze (nie mylić z rewritem). Na czym ma polegać remaster? Na poprawie kosmetyki tekstu, usunięciu troll-wstawek, naprawie dziur fabularnych, lepszym rozwinięciu niektórych bohaterów i w ogóle.





Chcę byście wiedzieli, że Cień to mój pierwszy fanfik i kiedy zaczynałam go pisać w 2013 roku pierwotnie chciałam stworzyć coś po części komediowego, co z czasem zupełnie nie pasowało do koncepcji. Nie chcę zmieniać fabuły ani bohaterów, ponieważ lubię i jedno, i drugie. Remaster to szansa nie tylko na naprawę pewnych błędów, ale i dopełnienie całej historii.





Pracuję na starych docsach, te poddane poprawkom zyskują oznaczenie [R] i tak będzie aż do [ZR], oznaczającego koniec remastera. Wtedy siądę do rozdziału 27. Prace nad poprawioną wersją mają iść szybko, planowo zamierzam się wyrobić w ciągu 2 miesięcy, co wydaje się w tym wypadku dość realne.





Rozdziały zremasterowane nie są w pełni kompatybilne ze starą wersją, ponieważ zmianom ulegają też niektóre nazwy czy opisy.